- Αναγνωρίζουν τις ανάγκες σας
- Είναι αποτελεσματικοί με την πρώτη επαφή μαζί σας
- Φροντίζουν για τη αποτελεσματική σας εξυπηρέτηση μέσα από ένα σωστά στημένο συνεργείο
- Ακούνε με προσοχή και ανταποκρίνονται με ακρίβεια στις ερωτήσεις σας
Όταν πίσω στο 2000 πρωτοπαρουσιάστηκε η παγκόσμια πολιτική service που θα ακολουθούσε η Yamaha, ο αντικειμενικός σκοπός της ήταν η επιδίωξη της υψηλότερης δυνατής ικανοποίησης του πελάτη προσφέροντας ποιοτικά κορυφαίες υπηρεσίες χαμηλού κόστους.
Αυτό δεν ήταν απλά μια επιδίωξη που ανακυκλώνονταν στο εσωτερικό της
Yamaha. Αν και πιστεύαμε ότι τα προϊόντα Yamaha ήταν κορυφαία, ποτέ δεν ξεχάσαμε ότι ο τελικός πελάτης έχει πάντα κι άλλες επιλογές.
Εάν καταφέρναμε να τον πείσουμε για την ανώτερης αξίας υποστήριξη που παρέχει το
Δίκτυο Yamahaέναντι του ανταγωνισμού τότε θα είχε κάθε λόγο να επιλέξει Yamaha και να παραμείνει στην οικογένεια
Yamaha.
Γνωρίζοντας ότι μαζί με τις τεχνολογικές καινοτομίες Yamaha αναπτύσσονται και οι προσδοκίες των πελατών μας φροντίζουμε για μια κατά το δυνατόν προσωπική αντιμετώπιση κάθε πελάτη ερχόμενοι σε αυτόν με μια «Ένας προς Έναν» ( “One to One”) διάθεση εξυπηρέτησης προσπαθώντας να δημιουργήσουμε σε κάθε πελάτη μας μια ιδιαίτερη, ολοκληρωμένη αίσθηση ικανοποίησης – αυτό που εμείς ονομάζουμε “
Kando”*.
Μέχρι σήμερα 21 αντιπρόσωποι Yamaha σε αντίστοιχες Ευρωπαϊκές χώρες έχουν εισάγει την Τεχνική Ακαδημία στους οργανισμούς τους.
Αν και ονομάζουμε την Ακαδημία μας Τεχνική, μέσα από αυτήν οι μηχανικοί μας μαθαίνουν να ακούν και να συμμερίζονται τις ανάγκες των πελατών μας εξυπηρετώντας τους με διαφάνεια και γνώση, εμπνέοντας τους τελικά εμπιστοσύνη με την συνολική τους στάση.